Getting My چه دارویی برای بیماری زونا خوب است To Work

Wiki Article

«داعش خراسان» چه کسانی هستند و چرا به سالن کنسرت مسکو حمله کردند؟

امروزه به خوبي مي‌دانيم که فشار روحي منجر به بروز واکنش “جنگ يا گريز” در بدن مي‌شود. معمولاً اين نوع واکنش هنگامي اتفاق مي‌افتد که ما با يک خطر بسيار جدي مواجه مي‌شويم، مثلاً هنگامي که در حال عبور از خيابان هستيم و ناگهان يک خودرو با سرعت به طرف ما مي‌آيد. در اين شرايط، سيستم عصبي خودگردان ما بدون آنکه ما اراده کنيم، فعال مي‌شود. در واقع سیستم عصبی خودگردان باعث روشن شدن سیستم هشدار یا وضعیت قرمز در بدن ما می‌شود. روشن شدن این وضعیت باعث فعال شدن غده آدرنال و ترشح هورمون آدرنالین به داخل جریان خون می‌شود. همچنین قلب شروع به ضربان بسیار شدید می‌کند تا خون را به سرعت به اندام‌ها و نقاط انتهایی بدن برساند تا ما بتوانیم در برابر عامل خطرناک بجنگیم و یا از آن فرار کنیم. در نتیجه این واکنش‌ها، فشار خون ما تا حد زیادی بالا می‌رود.

قرص روکین

برنامه جناب‌خان و فرزاد حسنی در ۱۴۰۳/ دورهمی برمی‌گردد؟

● درد ناشی از زونا معمولاً در اعصاب نواحی زیر رخ می‌دهد:

در صورتی که سن شما بیشتر یا مساوی ۶۰ سال است، زیرا بیماری زونا و سرطان سن به طور قابل توجهی خطر ابتلا به عوارض این بیماری را افزایش می‌دهد.

تزریق، که شامل کورتیکواستروئید و داروی بی‌حسی موضعی است.

بسته به اینکه فرد در کدام سه ماهه بارداری قرار داشته باشد، ابتلا به آبله‌مرغان می‌تواند منجر به نقایص و عوارضی در نوزاد شود.

● بثورات زونا روی پوست سر می‌تواند باعث ایجاد حساسیت در هنگام شانه زدن موهایتان شود. بدون درمان، زونا روی پوست سر می‌تواند منجر به ایجاد لکه‌های طاسی دائمی شود.

فقط در صورتی می‌توانید به زونا مبتلا شوید که قبلاً آبله مرغان داشته‌اید.

اسب چارلی اصطلاحی رایج برای گرفتگی ناگهانی و غیرارادی عضلات بررسی علل و علائم گرفتگی عضلات پا (اسب…

● برای برخی افراد، زونا در داخل و اطراف چشم ایجاد می‌شود. این حالت به عنوان هرپس زوستر چشمی نامیده می‌شود.

بهتر است از پوشیدن لباس‌های تنگ و چسبان و مملو از پلاستیک خودداری و به جای آن از لباس‌های راحت و خنک استفاده کنید.

تاول‌ها را غالبا می ‌توان‌ در ناحیه‌ قفسه‌ سینه‌ دید كه‌ البته‌ تنها در یك‌ طرف‌ بدن‌ گسترش‌ می ‌یابند. از علائم شایع این بیماری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

Report this wiki page